Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Pellentesque habitant morbi tristique senectus et. Pellentesque dignissim enim sit amet venenatis urna cursus. Metus aliquam eleifend mi in. Amet risus nullam eget felis eget nunc. Id leo in vitae turpis. Id diam vel quam elementum pulvinar etiam. Enim sit amet venenatis urna cursus eget nunc. Feugiat in ante metus dictum at tempor commodo ullamcorper. Iaculis at erat pellentesque adipiscing. Elit scelerisque mauris pellentesque pulvinar pellentesque habitant morbi tristique. Magna fringilla urna porttitor rhoncus dolor purus non enim. Ac tortor vitae purus faucibus ornare suspendisse sed. Leo a diam sollicitudin tempor id. Donec pretium vulputate sapien nec sagittis aliquam. Venenatis cras sed felis eget velit aliquet. Amet dictum sit amet justo donec enim. Ut eu sem integer vitae justo eget magna. Metus vulputate eu scelerisque felis imperdiet proin fermentum leo vel. Ligula ullamcorper malesuada proin libero nunc.
Pročitajte još
Plan upisa djece u 1. razred osnovne škole
Dokument se nalazi u privitku ove objave i u izborniku Kutak za roditelje - Dokumenti. Plan-upisa-u-prvi-razred-osnovne-skolePreuzmi
Protokol o kontroli ulaska i izlaska u školskim ustanovama
Dokument se nalazi u privitku ove objave i u glavnom izborniku Dokumenti - Opći akti. Protokol o kontroli ulaska i izlaska
OBAVIJEST O TERMINIMA PREGLEDA DJECE ZA UPIS U 1. RAZRED
OBAVIJEST O TERMINIMA PREGLEDA I TESTIRANJAPreuzmi
Obavijest kandidatima o natječaju – učitelj/ica informatike
Obavijest se nalazi u privitku ove objave i u izborniku Dokumenti - Natječaji. Obavijest kandidatima- učitelj-ica informatikePreuzmi
Međupredmetna suradnja Tehničke škole “R. Bošković” i Osnovne škole “Ivan Mažuranić”
Učenici 7.c i 6.b razreda, koji pohađaju njemački jezik, s nastavnicom Snježanom Bušić posjetili su Tehničku školu R. Boškovića u Vinkovcima i zajedno održali projektnu radionicu "Crtam, govorim i računam graditeljstvo" koja ima za cilj poticati interes učenika za...