Datum objave: 27. svibnja 2025.
Kategorija: Naslovnica

Terenska nastava – Muzej novca Moneterra u Zagrebu

U petak, 23. svibnja, učenici petih i osmih razreda, koji pohađaju izvannastavnu aktivnost Financijska pismenost (vodi ju nastavnica Mirjana Javor) ili su sudjelovali u ovogodišnjim nacionalnim kvizovima o financijama, posjetili su informacijsko-edukacijski centar Moneterra – Muzej novca Hrvatske narodne banke, u pratnji knjižničarke Gorane Hasel i nastavnice Mirjane Javor.

Hrvatska narodna banka je otvorila taj muzej u lipnju prošle godine, a besplatan je za posjetitelje.

Uz stručno vodstvo, saznali smo priču o novcu, njegovoj povijesti, upotrebi i ulozi u našim životima. Kroz četiri zone, uz izloške, videosadržaje, istraživanje i igre, na jednostavan, suvremen i poticajan način nude se informacije o novcu, bankarstvu, osobnim financijama, monetarnoj politici te ulozi i zadaćama središnjih banaka.

Postav muzeja, stručno vodstvo i radionice omogućile su nastavnicima i učenicima usvajanje/utvrđivanje znanja iz poduzetništva, povijesti novca, ali i područja financija, bankarstva i ekonomije.

Učenici su kroz interaktivnu igru mogli (d)oživjeti razmjenu robe (trampu), naučili su kako otkriti lažnu novčanicu, natjecali se u brzini otkrivanja istih, a za uspomenu su dobili novčanicu imaginarne valute TERRA sa svojim likom koju su sami izradili.

Ovaj je izlet realiziran putovanjem vlakom, jer time učenici ostvaruju pravo na besplatan prijevoz te su tako jedan dan živjeli ono što uče na izvannastavnoj aktivnosti Financijska pismenost – racionalnu potrošnju novca, uz ipak kvalitetan edukativni sadržaj.

Pročitajte još

MOGU, HOĆU, ZNAM!

Učenici 2.-ih razreda 2. lipnja 2025. sudjelovali su na/u preventivnom prigramu "Mogu, hoću, znam" pod organizacijom Ravnateljstva policije uz potporu prometne policije Vukovarsko- srijemske županije, a u suradnji s Gradskim kazalištem. Na interaktivnoj mobilnoj...

Od sunčeve svjetlosti do šećera

Učenici naše škole sudjelovali su na interaktivnim radionicama u Ogulinu, zajedno s vršnjacima iz Vukovara, gdje su na zabavan i edukativan način spojili prirodoslovlje i razrednu nastavu. Radionice su započele pokusima koje su izveli učenici iz Vukovara. Tema je...

Skip to content