Naši učenici uspješno su priveli kraju sudjelovanje u nacionalnom obrazovnom projektu “Škola za budućnost”, u sklopu kategorije GenFuture, s naglaskom na temu financijske pismenosti.
Pod mentorstvom učiteljice Mirjane Javor, učenici 5. i 8. razreda koji pohađaju izvannastavnu aktivnost Financijska pismenost, istraživali su ključne pojmove poput štednje, kućnog budžeta, korištenja debitnih i kreditnih kartica te prepoznavanja financijskih prijevara. Kroz projekt su razvijali vještine upravljanja novcem, kritičkog mišljenja i odgovornog ponašanja u digitalnom financijskom okruženju.
Projekt “Škola za budućnost” osmišljen je kako bi učenicima približio najnovija znanja iz područja umjetne inteligencije, robotike, razvoja videoigara i građanskog odgoja, a kategorija GenFuture posebno je usmjerena na pripremu mladih za izazove budućnosti kroz STEM pristup.
U sklopu projekta, učenici su sudjelovali i na dva inspirativna predavanja (GOAT-TALK), gdje su imali priliku čuti dr. Alena Juginovića, neuroznanstvenika s Harwarda, te Danielu Jović, operativnu direktoricu tvrtke Spacemanic i pokretačicu projekta CroCube, lansiranja prvog hrvatskog satelita u svemir.
Učenici su zaključili kako je financijska pismenost ključna za svakodnevni život te istaknuli važnost učenja o novcu već u osnovnoj školi. Kroz intervju s umirovljenikom – djedom jednog od učenika – dodatno su povezali teoriju s iskustvom starijih generacija, naglašavajući važnost štednje i odgovornog upravljanja prihodima.
Projekt je završio s porukom: “Zlatno pravilo – barem 10% prihoda treba staviti na štednju svaki mjesec!”