preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Mažuranića Vinkovci

Login
Vremenska prognoza

Školska kuhinja

Tjedni jelovnik u našoj školskoj kuhinji.

Primanja roditelja

Virtualna knjižnica

Kliknite na sliku da biste posjetili virtualnu knjižnicu.

e-Dnevnik

Dabar

Klik na sliku vodi vas u učionicu Pseudodabar, predviđenu za vježbu zadataka za natjecanje Dabar

 

   

Raspored zvonjenja

JUTARNJA SMJENA

1. sat  8:00 – 8:45

DORUČAK (NIŽI RAZREDI)

2. sat  9:00 – 9:45

DORUČAK (VIŠI RAZREDI)

3. sat  10:00 – 10:45

4. sat  10:50 – 11:35

5. sat  11:40 – 12:25

6. sat  12:30 – 13:15
 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

1. sat  13:30 – 14:15

RUČAK (NIŽI RAZREDI)

2. sat  14:30 – 15:15

RUČAK (VIŠI RAZREDI)

3. sat  15:30 – 16:15

4. sat  16:20 – 17:05

5. sat  17:10 – 17:55

6. sat  18:00 – 18:45

CSI.hr

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2023.

Ukupno: 41414
Ovaj mjesec: 2326
Ovaj tjedan: 906
Danas: 45
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Matematikom upoznajemo svoj grad!
Autor: Mirjana Javor, 23. 6. 2021.

Učenici 5.c razreda ove školske godine su kroz dva projekta otkrivali koja prirodna bogatstva i kulturnu baštinu krije naš grad Vinkovci.

Učenici su sami birali digitalni alat u kojem će napraviti projekt, a mogli su ga raditi i kao plakat na papiru.

Prvi projekt, Skup N u mojim Vinkovcima, (N je oznaka za skup prirodnih brojeva) postavio je pred učenike sljedeće zadatke:

  • istražiti povijesnu građu grada (poznate osobe rođene u našem gradu, važni povijesni događaji) ili geografske podatke vezane uz naš grad (o samom gradu, rijeci Bosut, šumskom bogatstvum,...)
  • zapisati kratak tekst o prikupljenim podacima, potkrijepljenim brojkama (iz skupa N) i fotografijama
  • osmisliti problemski zadatak / matematičku priču na temelju zapisanog teksta, koristeći barem tri različite računske operacije s prirodnim brojevima ILI napraviti računalnu igru na temelju istog teksta s prirodnim brojevima i barem tri različite računske operacije

Drugi projekt, Simetrija u mojim Vinkovcima - Orion imao je sljedeće smjernice:

  • zapisati povijesne činjenice o pronalasku posude / kalendara Orion i dobu iz kojeg potječe, potkrijepljenu slikama
  • kratko opisati našu pješačku zonu oslikanu likovima s kalendara Orion
  • za svaki lik (zviježđe) s posude odrediti osi simetrije (ako je lik osnosimetričan) i centre simetrije (ako je lik centralnosimetričan)
  • zapisati zaključak o ovako vrijednom arheološkom pronalasku i projekciju o tome što to može doprinijeti našem gradu u budućnosti

Oba projekta imaju najveću vrijednost u tome što se ishodi predmeta matematike ostvaruju uz učenje o važnim povijesnim i geografskim činjenicama vezanim uz naš grad.

U prilogu su značajniji radovi, zahvaljujem se svim učenicima na iznimnom trudu uloženom u svoje radove!






[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Acl2
Undefined aid or aoid
preskoči na navigaciju