Klik na sliku vodi vas u učionicu Pseudodabar, predviđenu za vježbu zadataka za natjecanje Dabar
JUTARNJA SMJENA 1. sat 8:00 – 8:45 DORUČAK (NIŽI RAZREDI) 2. sat 9:00 – 9:45 DORUČAK (VIŠI RAZREDI) 3. sat 10:00 – 10:45 4. sat 10:50 – 11:35 5. sat 11:40 – 12:25 6. sat 12:30 – 13:15 POSLIJEPODNEVNA SMJENA 1. sat 13:30 – 14:15 RUČAK (NIŽI RAZREDI) 2. sat 14:30 – 15:15 RUČAK (VIŠI RAZREDI) 3. sat 15:30 – 16:15 4. sat 16:20 – 17:05 5. sat 17:10 – 17:55 6. sat 18:00 – 18:45 |
Učenici 6.a razreda su sa učiteljicom Dinkom Čorak obilježili Međunarodni dan nenasilja koji se obilježava 2. listopada. Taj datum je dan rođenja indijskog političara Mahatme Ghandhija koji je bio borac za ljudska prava i koji se svojim radom zalagao za nenasilje među ljudima.
Učenici su pogledali kratki video u kojemu su sažeta djela Mahatme Ghandija. Prateći video učenici su izdvojili pozitivne osobine Ghandija.
Također, učenici su se kroz videoisječak upoznali sa žirafa i zmija govorom. Naučili su da osobe koje koriste žirafa govor su osobe koje jasno i iskreno govore o onome što su opazili, kako se osjećaju, a da pri tome ne ponižavaju niti osuđuju druge. Osobe koje koriste zmija govor često krivicu prebacuju na drugoga, kritiziraju sve oko sebe jer uvijek misle da su upravu.
Zatim je uslijedila radionica "Gle tko to govori?!" Učenici su izradili strip na zadan zmija govor te su oblikovali situaciju u kojoj su zastupili i žirafa govor.
Nadahnuti Ghandijevim životnim djelom učenici su izradili plakat izrezujući otiske svojih dlanova te upisujući Ghandijeve poruke mira i nenasilja kao trajan podsjetnik da uvijek biramo govor nenasilja u ophođenju sa drugim ljudima.
O detaljima našega rada možete više pogledati u Wakelet kolekciji gdje ćete pronaći kviz i provjeriti koliko dobro poznajete žirafa i zmija govor, te se nadamo da će vas naš rad osvijestiti i potaknuti da u svom govoru zastupite žirafa govor.