preskoči na sadržaj

Osnovna škola Ivana Mažuranića Vinkovci

Login
Vremenska prognoza

Školska kuhinja

Tjedni jelovnik u našoj školskoj kuhinji.

Primanja roditelja

Virtualna knjižnica

Kliknite na sliku da biste posjetili virtualnu knjižnicu.

e-Dnevnik

Dabar

Klik na sliku vodi vas u učionicu Pseudodabar, predviđenu za vježbu zadataka za natjecanje Dabar

 

   

Raspored zvonjenja

JUTARNJA SMJENA

1. sat  8:00 – 8:45

DORUČAK (NIŽI RAZREDI)

2. sat  9:00 – 9:45

DORUČAK (VIŠI RAZREDI)

3. sat  10:00 – 10:45

4. sat  10:50 – 11:35

5. sat  11:40 – 12:25

6. sat  12:30 – 13:15
 

POSLIJEPODNEVNA SMJENA

1. sat  13:30 – 14:15

RUČAK (NIŽI RAZREDI)

2. sat  14:30 – 15:15

RUČAK (VIŠI RAZREDI)

3. sat  15:30 – 16:15

4. sat  16:20 – 17:05

5. sat  17:10 – 17:55

6. sat  18:00 – 18:45

CSI.hr

Brojač posjeta
Ispis statistike od 24. 5. 2023.

Ukupno: 41422
Ovaj mjesec: 2334
Ovaj tjedan: 914
Danas: 53
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Dodjela diploma
Autor: Kata Grgljanić, 12. 11. 2009.

 

 

                                           OŠ Ivana Mažuranića Vinkovci 

                                                                                                       i 

                                                                                Cambridge University Press 

su organizirali svečanu dodjelu diploma i nagrada

za sudjelovanje na međunarodnom natječaju u kreativnom pisanju u školskoj 2008./2009. godini prema knjizi iz serije

Cambridge English Readersa.

koja se održala u srijedu 28. listopada 2009. godine

u Maloj Vijećnici Gradskog poglavarstva Vinkovci, s početkom u 11.00 sati.

           


 

Učenici naše škole su se na najbolji mogući način uključili u obilježavanje mjeseca knjige. Zapravo u tijeku prošle školske godine su sudjelovali na natječaju Cambridge University Press-a u kreativnom pisanju. Ovaj su mjesec najuspješnijim učenicima stigle diplome i nagrade.

            Diplome su dobili za izmjenu kraja knjige:

1.   Ivana Dabro, Marina Bošković, Martina Ivanko

(William Shakespeare: ROMEO AND JULIET)

2.   Nikolina Marković,Filip Matijević, Helena Sluganović         

      (Colin Campbell: THE LADY IN WHITE)

3.   Bruno Šoštar, Dionizije Fa

      (Carolyn Waller: THE BEAST)                  

4.   Tena Miljković

(TWO LIVES)

  1. Danijel Knežević

(BUT WAS IT A MURDER)

6.   Marija Tomašević

Helen Naylor: One day

7.   Gabriela Juric

(STAYING TOGETHER)

 Koordinatorica za ovaj dio Europe, Lidija Bertoncelj, je u svom pismu zaključila da su svi pristigli radovi zaslužili nagrade, ali se ipak moralo izdvojiti 5 najboljih – to su učenici iz Bijeljine, Vinkovaca, Nakla, Osijeka i Goričana. Nagradu je osvojila učenica naše škole,           Gabriela Juric, koja je osim diplome dobila i prigodnu nagradu - gramatike, rječnike …

Gospođa Bertoncelj i voditelj projekta, gospodin Philip Prowse, su zahvalili na suradnji i čestitali na visokim standardima radova.

Ovdje je porebno spomenuti i učenike koji su ranijih godina dobili diplome na istom natječaju. To su:  Valentina Tomašić, Ivona Borzić, Ivana Tomašević, Nataša Nikolić, Marina Ilić i Ana Šporčić. 

 Ravnateljica škole, Marina Markić je pozdravila prisutne, izrazila zadovoljstvo ostvarenim rezultatima i spremnost za nastavak svih kvalitetnih projekata u školi. Pohvalila kreativnost učenika i veselje što je upoznala sve dobitnike diploma i nagrada.

            Voditeljica projekta, Kata Grgljanić, je predstavila projekt istaknuvši važnost razvijanja i unapredivanja sve četiri komponente: čitanja, govora, slušanja i pisanja.        Dotakla se ostvarenja planiranih tema prema HNOS-u i približavanja kurikularnom planiranju kroz aktivnosti, tehnike i strategije učenja i poučavanja.

Školska knjižnica u OŠ Ivana Mažuranića ima knjižni fond English Cambridge Readers-a (lektire na engleskom jeziku primjerene djeci sa različitim stupnjevima znanja). Svaki stupanj ima u prosjeku devet naslova koji su dostupni učenicima u po pet primjeraka. Stoga nema poteškoća u posuđivanju, čitanju i radu na lektiri.

Ovaj način rada je dopuna temama planiranim prema HNOS-u i približavanje kurikularnom planiranju – potičući međunarodnu suradnju i druge strategije učenja.

U školi sustavno potičemo čitanje i veseli broj sudionika na natječajima, jer često čujemo da djeca ne čitaju.

Stoga nas posebno motiviraju događaji poput ovoga.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Acl2
Undefined aid or aoid
preskoči na navigaciju