Klik na sliku vodi vas u učionicu Pseudodabar, predviđenu za vježbu zadataka za natjecanje Dabar
JUTARNJA SMJENA 1. sat 8:00 – 8:45 DORUČAK (NIŽI RAZREDI) 2. sat 9:00 – 9:45 DORUČAK (VIŠI RAZREDI) 3. sat 10:00 – 10:45 4. sat 10:50 – 11:35 5. sat 11:40 – 12:25 6. sat 12:30 – 13:15 POSLIJEPODNEVNA SMJENA 1. sat 13:30 – 14:15 RUČAK (NIŽI RAZREDI) 2. sat 14:30 – 15:15 RUČAK (VIŠI RAZREDI) 3. sat 15:30 – 16:15 4. sat 16:20 – 17:05 5. sat 17:10 – 17:55 6. sat 18:00 – 18:45 |
OŠ Ivana Mažuranića Vinkovci
i
Cambridge University Press
su organizirali svečanu dodjelu diploma i nagrada
za sudjelovanje na međunarodnom natječaju u kreativnom pisanju u školskoj 2008./2009. godini prema knjizi iz serije
Cambridge English Readersa.
koja se održala u srijedu 28. listopada 2009. godine
u Maloj Vijećnici Gradskog poglavarstva Vinkovci, s početkom u 11.00 sati.
Učenici naše škole su se na najbolji mogući način uključili u obilježavanje mjeseca knjige. Zapravo u tijeku prošle školske godine su sudjelovali na natječaju Cambridge University Press-a u kreativnom pisanju. Ovaj su mjesec najuspješnijim učenicima stigle diplome i nagrade.
Diplome su dobili za izmjenu kraja knjige:
1. Ivana Dabro, Marina Bošković, Martina Ivanko
(William Shakespeare: ROMEO AND JULIET)
2. Nikolina Marković,Filip Matijević, Helena Sluganović
(Colin Campbell: THE LADY IN WHITE)
3. Bruno Šoštar, Dionizije Fa
(Carolyn Waller: THE BEAST)
4. Tena Miljković
(TWO LIVES)
(BUT WAS IT A MURDER)
6. Marija Tomašević
Helen Naylor: One day
7. Gabriela Juric
(STAYING TOGETHER)
Gospođa Bertoncelj i voditelj projekta, gospodin Philip Prowse, su zahvalili na suradnji i čestitali na visokim standardima radova.
Ovdje je porebno spomenuti i učenike koji su ranijih godina dobili diplome na istom natječaju. To su: Valentina Tomašić, Ivona Borzić, Ivana Tomašević, Nataša Nikolić, Marina Ilić i Ana Šporčić.
Voditeljica projekta, Kata Grgljanić, je predstavila projekt istaknuvši važnost razvijanja i unapredivanja sve četiri komponente: čitanja, govora, slušanja i pisanja.
Školska knjižnica u OŠ Ivana Mažuranića ima knjižni fond English Cambridge Readers-a (lektire na engleskom jeziku primjerene djeci sa različitim stupnjevima znanja). Svaki stupanj ima u prosjeku devet naslova koji su dostupni učenicima u po pet primjeraka. Stoga nema poteškoća u posuđivanju, čitanju i radu na lektiri.
Ovaj način rada je dopuna temama planiranim prema HNOS-u i približavanje kurikularnom planiranju – potičući međunarodnu suradnju i druge strategije učenja.
U školi sustavno potičemo čitanje i veseli broj sudionika na natječajima, jer često čujemo da djeca ne čitaju.
Stoga nas posebno motiviraju događaji poput ovoga.